DASH OCH LILYS UTMANINGSBOK

Dash och Lilys utmaningsbok.

Ja vart ska jag börja? Jag kan börja med att säga vad jag tycker om boken...

Helt underbar!
En av de BÄSTA böcker jag läst!

Väldigt bra skriven och den är väldigt beroende framkallande, så säg inte att jag inte varnade dig om du bestämmer dig för att läsa den.


Boken är skriven av Rachel Cohn och David Levithan.


Boken börjar så här:

ett

-Dash-
21 december

Tänk dig följande:
Du går omkring i din favoritbokhandel och tittar i hyllorna.
Du kommer till avdelningen där en av dina favoritförfattares böcker står, och där, inklämd mellan de oerhört välbekanta bokryggarna, tittar en röd anteckningsbok fram.
Vad gör du då?
Jag tror att det är självklart:
Du tar ut den röda anteckningsboken och öppnar den.
Och sedan gör du precis vad den säger åt dig att göra.


Efter det, så har har boken utmaningar du ska göra för att få en till utmaning.
Dash och Lily skickar boken mellan sig och ger varandra utmaningar.

En dag så möts de på ett sätt ingen av dom skulle vilja att deras första möte skulle vara.


Mer än så kommer jag inte säga om boken, bara för att retas lite.

Jag hoppas att ni blev sugna på att läsa boken.


Jennifer xx


Kommentarer
Postat av: Elsa

sv: Vad glad jag blir att du gillade dom ^^ Köpte dom på Glitter, kostar 79:-

2012-04-06 @ 21:30:40
URL: http://tokyomonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0